Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)
reklameanalyse
10. december 2007 af
NixoTT (Slettet)
Hey folkens, skal bruge en dyb analysemodel til reklamefilm
det eneste jeg har kunne finde er [url]http://soeren.tackmann.person.emu.dk/10klasse/aktiv/fotek/proever/reklamefilm.htm[/url]
så håber lidt I kan hjælpe mig :)
det eneste jeg har kunne finde er [url]http://soeren.tackmann.person.emu.dk/10klasse/aktiv/fotek/proever/reklamefilm.htm[/url]
så håber lidt I kan hjælpe mig :)
Svar #1
11. december 2007 af Beent (Slettet)
hvis du kan bruge shot-to-shot analyse, kan jeg lige uploade en. Du kommer nok til både at skulle bruge film-analyse og reklame-analyse. Jeg kan lige uploade begge dele - smider et link herind om lidt...
Svar #2
11. december 2007 af Beent (Slettet)
her er min julegave fra mig til dig :-)
http://you-love.net/download/c8aa89406607/Godt-og-blandet.rar.html
http://you-love.net/download/c8aa89406607/Godt-og-blandet.rar.html
Svar #3
14. december 2007 af Cnepze (Slettet)
Hej ...
Jeg ville høre hvor meget i dybten skal man gå i en reklamefilm, hvis man udover to reklamefilm,også har to reklamer fra et blad man skal analysere?
Har allerede skrevet 3 knap 4 sider på bare min ene reklamefilm, og det er kun en lille del af selve opgaven? Så ville høre om man skal gå helt ned i hvert enkele klip, eller man bar skal gå sådan lidt let over analysen.
Noget af min opgave formulering lyder: Med udgangspunkt i to udvalgt reklamekompagner for overnævnte virksomheder (KiMs og Lays)skal du analysere dig dig frem til, hvilke strategiske overvejelser og beslutninger der ligger bag kompagnerne.
Kunne være lækkert med lidt hjælp ..
På forhånd tak!
Jeg ville høre hvor meget i dybten skal man gå i en reklamefilm, hvis man udover to reklamefilm,også har to reklamer fra et blad man skal analysere?
Har allerede skrevet 3 knap 4 sider på bare min ene reklamefilm, og det er kun en lille del af selve opgaven? Så ville høre om man skal gå helt ned i hvert enkele klip, eller man bar skal gå sådan lidt let over analysen.
Noget af min opgave formulering lyder: Med udgangspunkt i to udvalgt reklamekompagner for overnævnte virksomheder (KiMs og Lays)skal du analysere dig dig frem til, hvilke strategiske overvejelser og beslutninger der ligger bag kompagnerne.
Kunne være lækkert med lidt hjælp ..
På forhånd tak!
Skriv et svar til: reklameanalyse
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.