Kemi

Afstemning af stoffer

20. august 2020 af Maria200 (Slettet)

Hey folkens, jeg har virkelig brug for hjælp til de her tre opgaver

 1) Hvor mange forskellige slags forbrændingsreaktioner gør de viste raketter i tabellen (s.21) brug af?

4) Opstil de uafstemte reaktionsskemaer for hver forbrændingsreaktion,som viser reaktanter, produkter, tilstandsformer og reaktionspil, og afstem hvert enkelt reaktionsskema: 

5) Opstil de to mulige reaktionsskemaer for den katalytiske opsplitning af hydrazin, og afstem reaktionsskemaerne.



 


Brugbart svar (0)

Svar #1
20. august 2020 af Moderatoren

Velkommen til Studieportalen. For at få den bedste hjælp, så skal du gøre således:

Beskriv så præcist som muligt hvad du har problemer med. Gør rede for hvad du ved, og hvad du ikke ved. På den måde undgår du, at lektiehjælperen bruger tid på at forklare ting, som du i forvejen er bekendt med. Dette illustrerer også, at du har tænkt over opgaven, hvilket ofte giver hurtigere og bedre svar.


Svar #2
20. august 2020 af Maria200 (Slettet)

Her er skemaet


Svar #3
20. august 2020 af Maria200 (Slettet)

Jeppe101, men kan du ikke hjælpe mig med opgaven?


Brugbart svar (0)

Svar #4
20. august 2020 af Moderatoren

Nej, det kan jeg desværre slet ikke. Men prøv at beskriv, hvad du har problemer med i første opgave.


Svar #5
20. august 2020 af Maria200 (Slettet)

Jeg har lagt et skema ud med forbrændingsreaktioner, og jeg ved ikke lige præcis, hvor mange forskellige slags forbrændingsreaktioner der er i skemaet


Brugbart svar (0)

Svar #6
21. august 2020 af janhaa

ordinary combustion reaction are 1, 5 and 6


Skriv et svar til: Afstemning af stoffer

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.